Tuesday, January 17, 2012

PEMBANTU TEKNIK KANAN

PEMBANTU TEKNIK KANAN
TANGGAGAJI: C2 EB.3 ($1,450 - $2,270 sebulan)
KEKOSONGAN =1
SYARAT-SYARAT KELAYAKAN
Mempunyai pengetahuan tentang kerasmian Ugama Islam, Adat Istiadat Negara, Adat Resam dan Kebudayaan Orang-Orang Melayu Brunei dan Perkembangan Sosial, Ekonomi dan Politik Negara Brunei Darussalam.
b. Hendaklah bersedia bertugas pada bila-bila masa termasuk di luar masa pekerjaan biasa dan di mana-mana sahaja dikehendaki sebagaimana yang diarahkan.
c Syarat-syarat lain adalah dikawal oleh peraturan-peraturan yang berkuatkuasa dari semasa ke semasa.
d. i. Mempunyai kelulusan Sijil Tertinggi Kebangsaan (HNC) dalam bidang Kejuruteraan Awam, Ukur Bahan, Pembinaan, Elektrik, Bangunan, Mekanikal, Arkitek/Akitek atau yang sebanding dengannya yang diiktiraf oleh Kerajaan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam.

ATAU

ii. Mempunyai kelulusan BDTVEC Diploma Kebangsaan (ND) dalam bidang Kejuruteraan Awam, Ukur Bahan, Pembinaan, Elektnik, Bangunan, Mekanikal, Arkitek/Akitek atau yang sebanding dengannya yang diiktiraf oleh Kerajaan Kebawah Dali Yang Maha Mulia Paduka Sen Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam serta mempunyai pengalaman kerja yang berkaitan selama 5 tahun.

ATAU

iii. Telah berkhidmat dengan Kerajaan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Sen Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam sebagai Pembantu Teknik selama 7 tahun.
e. Pegawai yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan mestilah mempunyai laporan Penilaian Prestasi di tahap yang SANGAT BAIK bagi tempoh 3 tahun kebelakangan.

TUGAS DAN TANGGUNGJAWAB:
a. Bertanggungjawab kepada Jurutera / Ketua Pembantu Teknik bagi penyelenggaraan kenja-kenja pemeliharaan bangunan dan kerja lain yang bersangkutan.
b. Bertanggungjawab sepenuhnya ke atas pemeliharaan Pusat Kajian Kuala Belalong UBD, Temburong disamping kerja yang ditugaskan di UBD di jalan Tungku Link. Masa banyak ditumpukan untuk kerja di Pusat ini yang terletak di Ulu Temburong.
e. Membuat penyeliaan (memeriksa, memantau dan mengawas) kenja pemeliharaan berjadual dalam kerja pemeliharaan.
d. Bertanggungjawab dalam pengurusan dan pengawasan sebahagian unit-unit di bawah Bahagian Estet.
e. Menyediakan rekabentuk, lukisan dan spesifikasi serta mengurus dan mengawas penlaksanaan kerja-kerja barn, tambahan dan pengubahsuaian.
f. Membuat tawaran dan sebutharga, penilaian dan sokongan tawaran dan membuat Sebut Harga ke atas kerja yang bersangkutan.
g. Lain-lain tugas yang diarahkan dafi semasa ke semasa.

MENGHADAPKAN
BORANG PERMOHONAN
Borang P3 serta ketenangan lanjut boleh diperolehi di Bahagian Pentadbiran, Universiti Brunei Darussalam, Negara Brunei Darussalam. Borang-borang permohonan yang telah diisikan dengan lengkap berserta dengan salinan sijil-sijil dan dokumen yang berkenaan hendaklah dikembalikan tidak lewat pada hari Sabtu, 17 Februari 2012 ke alamat berikut : -

PENDAFTAR & SETIAUSAHA

UNIVERSITI BRUNEI DARUSSALAM
JALAN TUNGKU LINK
GADONG BE141O
NEGARA BRIJNEI DARUSSALAM.
(UP: BAHAGIAN PENTADBIRAN)


More Info

No comments:

Post a Comment