Tuesday, January 17, 2012

PEGAWAI KERJA KANAN

1. PEGAWAI KERJA KANAN
TANGGAGAJI : B.3 ($3,880 - $4,240 sebulan)
KEKOSONGAN =1

SYARAT-SYARAT KELAYAKAN:
a. Mempunyai pengetahuan tentang kerasmian Ugama Islam, Adat Istiadat Negara, Adat Resam dan Kebudayaan Orang-Orang Melayu Brunei dan Perkembangan Sosial, Ekonomi dan Politik Negara Brunei Darussalam.
b. Hendaklah bersedia bertugas pada bila-bila masa termasuk di luar masa pekerjaan biasa dan di mana-mana sahaja dikehendaki sebagaimana yang diarahkan.
c. Syarat-syarat lain adalah dikawal oleh peraturan-peraturan yang berkuatkuasa dari semasa ke semasa.
d. i. Mempunyai Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Pengurusan atau Pentadbiran atau bidang yang bersesuaian yang diiktiraf oleh Kerajaan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam.
Mempunyai kelulusan yang lebih tinggi dalam bidang tersebut di atas adalah merupakan satu kelebihan.
ii. Telah berkhidmat dalam perkhidmatan Kerajaan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Sen Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam sebagai Pegawai Kerja dalam tanggagaji B.2 EB.3 selama tidak kurang dan 5 tahun dan telah ditetapkan dalam jawatan.

ATAU


iii. Bagi yang tidak mempunyai Ijazah hendaldah telah berkhidmat dalam perkhidmatan Kerajaan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam dalam jawatan yang bersesuaian dalam tanggagaji B.2 selama tidak kurang dri 8 tahun dan telah ditetapkan dalam jawatan.
e. Telah lulus Peperiksaan Perkhidmatan Awam seperti berikut
i) Peperiksaan Jabatan (jika ada)
ii) Peraturan-Peraturan Am 1961 dan Peraturan-Peraturan
Perkhidmatan
iii) Peraturan-Peraturan Kewangan
f. Hendaklah mempunyai laporan Penilaian Prestasi di tahap yang SANGAT BAlK bagi tempoh 3 taliun kebelakangan.
MENGHADAPKAN
BORANG PERMOHONAN
Borang P3 serta keterangan lanjut boleh diperolehi di Bahagian Pentadbiran, Universiti Brunei Darussalam, Negara Bnunei Darussalam. Borang-borang permohonan yang telah diisikan dengan lengkap berserta dengan salinan sijil-sijil dan dokumen yang berkenaan hendaklah dikembalikan tidak lewat pada hari Sabtu, 17 Februari 2012 ke alamat berikut : -

PENDAFTAR & SETIAUSAHA
UN1VERSITI BRUNEI DARUSSALAM
JALAN TUNGKU LINK
GADONG BE141O
NEGARA BRIJNEI DARUSSALAM.
(UP: BAHAGIAN PENTADBIRAN)



No comments:

Post a Comment